最近搜尋

Beauty
Weight Management Competition
無法顯示搜尋結果 ""
【小角落大不同·美容篇💆🏻‍♀️】 【小角落大不同·美容篇💆🏻‍♀️】

【小角落大不同·美容篇💆🏻‍♀️】

2022年05月30日

潔淨清新嘅環境✨、先進嘅儀器,美容師嘅專業手勢👍,結合起來就係提供優質舒適嘅美容體驗予客人🥰。

美容係對完美細節嘅追求🎯,塑造關注每一項細節才能讓事情更完美💯,提供潔淨嘅環境進行美容療程至關重要,絕不能妥協🙅‍♀️。空氣質素正正就係最重要一環 Lumas-korea 及 Lumas HairLab 嚴選高效能的空氣清新機Atmosphere Mini💯,務求為客人提供清新無污染嘅環境👍,安心無憂地享受美容療程😌。

Atmosphere Mini 雖然尺寸小巧,但有著超卓的濾淨效能🉐。
佢採用3合1濾網,強效濾除逾3️⃣4️⃣0️⃣種空氣污染物及過濾小至0.0024微米的懸浮粒子🤩,輕鬆將皮屑、細菌病毒及致敏原捕捉,令空氣維持潔淨低菌量⬇️。

往往看不見的最重要,但亦是最容易被忽略。Atmosphere Mini 空氣淨清新機,捕捉看不見的「物」🌫️,助您成就最重要的「事」💆🏻‍♀️。

感受小角落大不同的力量:corp.amway.com.hk/cn/atmosphere-mini

內容來源 : facebook.com/894294837314676/posts/5143337329077051
Whatsapp

登入

請登入使用收藏文章功能

儲存至

刪除

你確定嗎?

確定要刪除收藏夾及其內容嗎?此動作不得復原。

確定

修改

建立

刪除

你確定嗎?

確定要刪除收藏夾及其內容嗎?此動作不得復原。

Loading...