最近搜尋

Beauty
Weight Management Competition
無法顯示搜尋結果 ""
【4合1免疫營養素 嚴謹生產過程大揭秘!】 【4合1免疫營養素 嚴謹生產過程大揭秘!】

【4合1免疫營養素 嚴謹生產過程大揭秘!】

2022年01月03日

第1步 - 嚴選植物🧐
經過千挑萬選,我哋揀咗具豐富維他命C嘅針葉櫻桃🍒以提供豐富植物營養俾小朋友!

第2步 - 嚴選種子🌱
我哋對種子都好有要求,以人手切割嘅針葉櫻桃芽去作為原料,佢哋仲有出世紙㗎。💚

第3步 - 嚴選農場🧑🏻🌾
針葉櫻桃適合溫暖☀️嘅氣侯,所以揀咗適合赤道天氣嘅巴西農場去種植完美嘅針葉櫻桃🍒。

第4步 - 種植針葉櫻桃🍒
農場經理會每日監控針葉櫻桃,確保喺最佳條件下培育🌡,以達致豐富嘅植物營養素。

第5步 - 收割🧺
為確保最佳時間收成💯,我哋會喺針葉櫻桃達到最高營養素嘅時候加工成配料。

第6步 - 萃取營養素🧪
我哋會提取針葉櫻桃嘅精華,確保能夠提供高品質嘅營養素💉俾小朋友。

第7步 - 生產🥽
由接收原材料開始,整個生產都受到嚴格規範🔍,以防潛在污染物。我哋亦會進行數百次純度和安全性測試,確保產品質素。

第8步 - 包裝📦
完成所有安全性測試後進行包裝。從包裝上嘅批次記錄,可以追蹤完整嘅生產歷史,從植物嘅出生證明到最終產品都一覽無遺!👀

第9步 - 送到你手上😚
你可以完全追蹤4合1免疫營養素嘅生產過程,一定夠晒放心!用我們栽種的植物,培育健康的兒童!💯

內容來源 : facebook.com/697715946991817/posts/4857081437721893
Whatsapp

登入

請登入使用收藏文章功能

儲存至

刪除

你確定嗎?

確定要刪除收藏夾及其內容嗎?此動作不得復原。

確定

修改

建立

刪除

你確定嗎?

確定要刪除收藏夾及其內容嗎?此動作不得復原。

Loading...